Facility a evidence servisních požadavků
Facility a evidence servisních požadavků
Veverkova 1343/1, Hradec Králové 500 02
tel.: 495 582 100, mobil: 777 623 525
E-mail: facility@hkplus.cz
www.facility-evidence.cz
Úvodní stránka » Systém pro řízení servisních požadavků » On-line řízení servisních požadavků

On-line řízení servisních požadavků

Cíl: jednoduchost a maximální snížení chybovosti

Systém plně propojuje dvě oblasti procesů - interní, tj. komunikaci uvnitř společnosti a externí, kdy zapojuje do procesu vyřízení požadavků i externí subjekty, zpravidla dodavatele servisních služeb.
Oba pohledy jsou striktně odděleny, kdy je externím uživatelům umožněno nahlížet pouze na vybraná data, ale přesto se plnohodnotně podílet na procesu vyřízení požadavků.

Řízení požadavků

Na příkladu je znázorněno schéma "příspěvků" jednotlivých uživatelů při průběhu požadavku systémem, tj. které údaje jsou v jednotlivých stavech na požadavek doplňovány. Údaje mohou být nastaveny jako povinné nebo nepovinné a jejich zadáním tedy může být podmíněno uzavření jednotlivých kroků.

Uživatelé jsou systémem "vedeni" tkv. nabídkou možných kroků - mohou tedy na jednotlivých stavech učinit pouze definované kroky (výběr z předefinovaných možností).

další >>>